Monday, March 17, 2014

Töö

Käisin täna üle kahe nädala tööl. Ma olin juba ära unustanud, et ma kohe üldse ei salli seda kohta. Mul on KOHE uut tööd vaja! Vahepeal on ausalt ka selline tunne, et keegi teine midagi ei tee. Näiteks täna, kolm tüdrukut passisid pesuruumis ja mina olin baaris. Umbes 15 inimest ootas ja mina olin ainus, keda huvitas? Josh koguaeg korrutab mulle, et ma samamoodi teeks, aga ma ei saa.
Kui koju jõudsin, siis tahtsin vaid voodisse saada. Nii väss oli olla. Alles siis tuli energia tagasi, kui J koju jõudis. Ta on koguaeg nii positiivne, et võimatu on kurb või väsinud olla tema läheduses.
Nüüd oleme lõpuks voodis lebos, mina söön sidruni-juustukoogi jäätist ja valime filmi, mida vaadata. Homme hommikul jälle rõõmsalt tööle... või siis mitte nii rõõmsalt. :) Tegelikult positiivne on see, et mul on see nädal hommikuvahetused, seega hiljemalt kell neli olen vaba! Nüüd aga filmile!

PS! Kertu, kui Sa seda loed, siis ma saadan Sulle kõige-kõige suuremad kallistused! Pea vastu kullake! ♥

No comments:

Post a Comment