Tuesday, March 18, 2014

Minust on saanud..

..kodukana! Kui paar aastat tagasi käisin ma absoluutselt iga nädalavahetus (vahel ka nädala sees) peol, siis nüüd tahan ma vaid kodus olla. Ma ei kannata purjus inimesi, ma ei kannata valju muusikat. Ma tahan vaid meie kodus olla ning koos Joshiga aega veeta. Tema aga tahab ikka vahel väljas ka käia. Enamus korrad olen ma tööl, ise veel nukrutsen, et tahaks ka välja, aga kui siis saangi, ega ma seda ei naudi. Pigem rikun tema õhtu ka sellega ära, et tahan koju minna. Üli-üli harva juhtub, et mina tahaks kuskile edasi minna. Näiteks meie aastapäeval mina tahtsin hullult edasi minna, aga siis tahtis tema koju tulla. Ega mul selle vastu midagi polnud ka tegelikult.
Muusikaga on nii, et isegi kodus ma ei kannata, kui see vali on. Josh on aga jällegi vastupidine, mida valjem, seda parem! Ma siis natukene aega lasen tal valjult kuulata ning siis keeran volüümi maha. Ma olen niii igav :( Ma väga loodan, et see muutub, kui ma uue töö leian ükskord. Tõenäoliselt olen ma allergiline purjus inimeste ja muusika vastu ainult selle pärast, et ma töötan baaris.

No comments:

Post a Comment