Wednesday, March 5, 2014

Sõltlane

Mul on üks meeldiv sõltuvus. Nimelt armastan ma lõhnaküünlaid, ükskõik mis kujuga või mis värvi nad on, peaasi, et lõhnab hästi! Olen Joshi ka sellega nakatanud. Kui mina pole päeva jooksul ühtegi küünalt põlema pannud, siis tema teeb seda ikka. Kui üks meist kodus on, siis on täiesti kindel, et igas toas küünlad põlevad. Nii hea on ju koju jõuda ning tunda seda meeldivat lõhna.. mmm. Meil on isegi eraldi kapp minu küünalde jaoks.
Igaljuhul.. ma tahtsin teile enda lemmikuid näidata.

1. Four season mini candle collection. Hind u 40€. Küünlad on väga tugeva kuid hea lõhnaga. Sain selle Joshi vennapruudilt jõuludeks ja selle pärast on pildilt üks küünal puudu, kasutasin jõulude ajal selle ära. Teisi pole veel raatsinud põletada.

2. Little Hotties. Karbi hind on £10 ning lõhnad saab ise valida. Meil on siin üks pood nimega Polka dots ja seal neid müüakse. Mina üritasin karpi võimalikult palju neid kujukesi mahutada, sest esiteks nad on nii armsad ja ma tahtsin lihtsalt kõik endaga kaasa võtta, teiseks vahet ei ole kas mahutad 50 või paned 1 laastu sinna sisse, £10 maksad ikkagi. Sellega koos ostsin ka aluse, kuhu siis teeküünal on vaja panna ning siis need laastud peale sulama. Kaasa saab ka pisikese raamatu, kus näitab milliseid kokku segada, et veel omakorda uusi lõhnasid saada. Teise karbi sain veel jõuludeks, kulub ära küll. :)

3. Need kaks on Chupa Chupsi küünlad. Punane on kirss ning heleroosa on maasika & kreemi oma. Ostsin need kaks Poundlandist ehk siis ühe hind on £1. Heleroosa on mul juba teine, sest see on lihtsalt nii hea. Põletan seda meie magamistoas ja isegi kui oled juba toas mitu tundi olnud, ikka tunned seda imelist lõhna. Kirss on meil köögis, sobib kuidagi paremini sinna.. ei tea miks. Igaljuhul kui mul need otsas, siis kindlasti lähen ostan veel. Ainult üks nael ja lõhn on super hea.
 



2 comments:

  1. Ma armastan ka lõhnaküünlaid! Lemmikud on Joiki omad ja Yankee Candles "Black Cherry" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nõustun 100%. Mulle meeldib veel eriti Yankee küünalde purk, nii mõnus ja suur :)

      Delete