Thursday, March 6, 2014

Catch up + pakk Eestist + New in

Mul on Inglismaal ainult üks sõbranna, keda ma usaldan ja kellega mul tõeliselt lõbus on. Aga kuna tal on kaks last ning 6 päeva nädalas tööl, siis on üsna raske üksteise jaoks aega leida. Nicky on juuksur muideks, mõtlengi, et peaks laskma tal mu juuksed ära värvida ning otsi lõigata.. No igaljuhul, eile leppisime kokku, et ta tuleb täna minu juurde kohvile. Kuskil 11 paiku koputas ta aknale ning ma siis läksin lasin ta sisse.
Me polnud üksteist nii kaua näinud ja tavaliselt kui näeme, siis on mehed ka meiega. Nii hea oli lõpuks kahekesi olla, kohvitada ja absoluutselt kõigest rääkida. Mul pole ammu nii lõbus olnud! Tõenäoliselt tuleb ta homme ka siia ning siis läheme võib-olla välja. Kindel pole, sest meil Joshiga homme aastapäev ning laupäeval on vaja krips-kraps olla. Eriti tegelikult vahet ei ole kas on homme minek või ei, sest laupäeval saame niikuinii klubis kokku.

Veel enne kui Nicky tuli, saabus mulle pakk Eestist. Ma armastan neid pakke nii väga, mis kodust tulevad! Alati on super põnev avada, tekitab koduse tunde.Seekord tundus pakk kuidagi eriti suur ehk siis oli topelt põnev.
Mõtlesin pakki avades, et huvitav kui palju komme sealt mulle vastu vaatab... no ütleme nii, et ühe kuu varud on raudselt olemas! Pluss Josh on väga õnnelik, sest Eestis käies hakkasid talle meeldima juustu-sibula leivad. Emme saatis talle lausa 13 pakki! Lisaks 10 kommipakki, 5 šokolaadi, 4 kartulimaitseainet (mmmm ma armastan seda), ühe suure karbi komme, köögirätikud, maailma ilusaima ning nii minuliku voodipesu (Ma panin selle juba peale ja koos minu roosa südamepadjaga tundub terve tuba niiii roosa! Ootan juba Joshi reaktsiooni), vannipommi, kanepiseebi ja ripsmetušši. Ma olen nii õnnelik :) Suur-suur aitäh selle eest!

Kui Nicky siin oli, siis käis postiljon ning tõi mulle veel kaks pakki. Kas saab üks päev veel parem olla? Sain enda kaelakee kätte ning kookosõli. Kaelakee on lihtsalt super ilus ja ma ei jaksa ära oodata, et seda laupäeval kanda. Ja väga põnevil olen, et seda kookosrasva enda juustel proovida. Kasutada saab seda ka köögis, aga mina tellisin juustele. Nicky oli väga üllatunud, kui seda talle rääkisin. Ta on 11 aastat juuksur olnud. 

 
Mul on veel neli pakki tulemas. Kaks neist on ilmselt kohal, aga Joshi vanemate juures. Peakski ta emale sõnumi saatma ja uurima. Lisaks tegime järgmiseks nädalaks väikesed väljasõidu plaanid Nickyga, ma olen nii põnevil.
Seekord siis kõik, loodan, et teil oli põnev, sest minul kohe kindlasti oli, kui neid pakke avasin. :)

No comments:

Post a Comment