Monday, March 3, 2014

Eesti pidu

Minu maailma parim sõbranna Meelike saatis mulle facebooki youtube lingi ja kirjutas juurde: ''Mäletad meie traktori- ja kündmispidu?''. Kuulasin seda laulu (Hellad Velled-Poeg on tulnud koju) ning see pani mind veel rohkem Eestit ning Eesti suve igatsema. Ma ei saa absoluutselt eestikeelseid laule kuulata, sest esiteks Josh ei taha, kuna ta ei saa midagi aru ning teiseks, see tuletab mulle igasuguseid vägevaid kohti ning hetki meelde ja tekitab minus igatsust kodu järele.
Ma ei suuda enam juulikuud ära oodata, et saaks koju ja eestikeelse muusika saatel pidutseda!

2 comments:

  1. Replies
    1. Jeeeii musu :) me tuleme juulis, kaheks nädalaks. Esimene nädalavahetus jahimeeste kokkutulekule ja siis peale seda peaks see Saaremaa pidu olema, tahame sinna ka tulla! :)

      Delete