Thursday, March 13, 2014

Mul on kutsut vaja

Meil on Inglismaal täna +17 kraadi. Absoluutselt imeline ilm! Ma tahaks nii väga jalutama minna, aga mulle ei meeldi üksi sihitult ringi kõndida ja kõik teised on ju tööl. Nii et mul on nüüd ruttu-ruttu meie kutsikat vaja.
Me tahame minitaksi ja isegi nimi on meil välja mõeldud. Ja kuna ta saab nii pisike olema, siis Josh arvas, et ehitab talle trepiastmed meie voodisse. Minitaks ise ju ei jõua nii kõrgele hüpata. Mina eriti vaimustuses pole sellest, et koer meie voodis, aga Josh on otsustanud ja tundub, et esimest korda meie suhte jooksul on ta mingis asjas nii kindel, et mina seda muuta ei suuda. No mis seal ikka siis.. las tal olla oma rõõmud.
Ma hakkasin kohe pilte vaatama nendest ja no ma ei saa, nii-nii armsad ikka. Vaadake ise!!

No comments:

Post a Comment