Wednesday, March 12, 2014

Lemmik punane

Hiljuti ühes postituses mainisin punast veekindlat huulepulka/läiget, mille tellisin. Peale esimest korda, kui seda kandsin, sai see minu lemmikuks. Kui ma tavaliselt punast huulepulka kandes tahan üsna tihti peeglisse vaadata, et kontrollida kas kõik ikka ilus on, siis sellega ma ei pea seda absoluutselt tegema. Pigem vaatan peeglisse ja mõtlen, kui super hea toode see ikka on. Pole vaja muretseda, et hammastele huulepulka jääks, et süües/juues midagi laiali läheb või klaas rikutud saab. Mis kõige parem, ma saan isegi Joshile musi teha. Enne sain ka, aga siis ta jäi lihtsalt üleni punane.
Esimest korda kui seda peale kandsin, siis tundus, et on väga kleepuv. Tegin korra huuled keelega märjaks ning peale seda kadus see tunne ära. Mul polnudki mingit tunnet. Ei saanud absoluutselt aru, et huultel midagi peal oleks. Peal püsis see mul terve päev ning õhtu. Vahepeal lihtsalt värskendasin natukene, et tulemus täiuslik oleks. Ja kõike seda vaid £1 eest! Järgmisel päeval tellisin sellise erkroosa ka. Super toode, olematu hinna eest!


No comments:

Post a Comment