Monday, March 3, 2014

Eilne õhtu + New In

Õhtusöök läks suurepäraselt. Olime kokku leppinud, et nad tulevad kell viis õhtul, aga Joshi ema on legendaarne hilineja, seega panin ma kartulid ja liha alles 25 minutit enne viite ahju. Otseloomulikult see üks kord, kui me tahame, et nad hiljaks jääks, jõuavad nemad täpselt kell 17.00. Mis siis ikka.. Josh valas meile kõigile joogid ja istusime lauda. Mina vahepeal käisin piilumas kuidas asjad edenevad.
Kui me Joshi vanematega elasime, siis ma tegin võib-olla ainult ühe korra õhtusöögi. Mulle lihtsalt ei meeldi võõrad köögid, tunnen end vabalt vaid enda või oma vanemate köögis. No igaljuhul Joshi vanemad vist arvasid, et ma ei oska absoluutselt süüa teha. Eile aga, kui nad minu juustu-pikkpoissi, juustukastet, ahjukartuleid ning värsket salatit said, muutsid nad totaalselt oma arvamust. Joshi isa on väga-väga otsekohene ja kui talle miski ei meeldi, siis ta seda ka ütleb ning jätab kasvõi söömata. Eile võttis ta soolast toitu ühe korra juurde ning kooki käis lausa kolm korda võtmas ning kaasa said nad ka veel taldrikutäie. Seega võib öelda, et tõestasin neile, et ma oskan süüa teha. Ma olen nii rahul endaga!

Nüüd aga natukene teist teemat. Ma sain just kaks pakikest, käisin veel veits šhoppamas ning lisaks on see nädal veel umbes nelja pakki oodata. Ma armastan netis šhoppamist, sest kõik jõuab eriaegadel. Tellisin kaks kleiti. Üks on lausa super ilus seljas ning kannan seda laupäeval oma uute kingadega.
 Teine kleit on hästi lühike. Kui pakist välja võtsin, siis Josh arvas, et olen endale uue pluusi tellinud. Proovisin selga ja kuna see on õlgadest paljas, siis ütleme nii et saab kanda küll, aga peab väga ettevaatlik olema, et kleit jumala eest ülespoole ei liiguks.

Kingad on ilmselt maailma kõige mugavamad üldse, super rahul nendega!
 
Ja kõigele lisaks natukene sädelevat ka. Kaks küünelakki ning kuumakaitse. Kuumakaitse valisin selle, sest see on kuldne ning sobib lihtsalt minu kuldse ghd sirgendajaga super hästi kokku. :D 
Selline pakike saabus ka veel. See on Joshi nimele, aga millegi pärast mulle tundub, et see on see üllatus, mis tal mulle on. Kibelen seda avama, aga nii igaks juhuks ootan millal ta koju jõuab.
Kusjuures, laadisin just pildi üles ja tahtsin 'postita' vajutada ning sain Joshilt sõnumi: ''Open it!!!x''

No comments:

Post a Comment