Sunday, March 2, 2014

Chit-chat

Pidasin kenasti vastu tööl ning umbes viis minutit peale ühte sain koju oma armsakese juurde. See kõlab ilmselt imelikult, aga ma istusin voodi kõrvale maha ja lihtsalt vaatasin teda. Josh on lihtsalt mega armas, kui ta magab. Eriti veel kui ma igasuguseid küsimusi küsin ja ta mulle ainult ''mhmm'' ja ''mkmmm'' vastab. Lõpuks otsustasin ka voodisse pugeda, et magama jääda. Kell oli 2:45 kui ma loobusin, uni lihtsalt ei tulnud peale. Hakkasin hoopis küpsetama, sest every day is a cupcake day meie peres. Pealegi tulevad täna Joshi vanemad meile õhtusöögile ja siis mõtlesin, et magustoiduks küpsisetort ning cupcakes + jäätis.
Mul hakkas puhkus ka nüüd. Olen töölt vaba kaks nädalat. Mõtlesime Joshiga Eestisse tulla mõneks päevaks, siis tuli välja, et ta ei saa töölt vabaks. Minul tulid ka asjad vahele. Siis jälle emme ütles, et ta nii väga tahaks näha mind, mõtlesin, et ju võtan siis selle tripi üksi ette. Piletid aga lähevad iga päevaga järjest kallimaks ja ma arvan, et mõne päeva pärast pole mõtet seda hinda maksta, eriti veel kuna me alles kolisime välja ja nii palju on veel vaja osta ning teha. Emme ütles, et maksab ise kinni piletid, aga nooh.. ma vist ikka ei saa, mis on eriti kurb!
Hetkel ma loen päevi, et oleks juba reede. Meil saab Joshiga üks aasta täis! Reedel me eriti suurelt ei tähista ilmselt, sest ta läheb järgmisel hommikul tööle. Küll aga on meil palju plaane laupäevaks. Kui ta töölt koju jõuab ning korda saab, siis sõidame Portsmouthi. Joshil on veel jala tattoo pooleli ning peale selle pani ta ka minule aja kirja, see on osa minu kingist. Peale seda viib ta mind kuskile, ta ise on hullult põnevil, seega ma ka juba väga-väga ootan. Kui meil Portsmouthis kõik tehtud, siis sõidame koju tagasi. Kutsusime mõned sõbrad külla, et siin väikese peoga alustada ning siis kuskile edasi liikuda. Mina tahaksin hirmsasti kluppi minna, aga eks näis mis saab. Igaljuhul hullult põnevil olen küll! Ma pole ju niiii kaua väljas käinud.
Nüüd aga hakkan kokkama ja koristama, siis ei pea hiljem kiirustama.

No comments:

Post a Comment