Tuesday, March 25, 2014

21

Mul on 16 päeva pärast sünnipäev ja esimest korda elus ei ole ma eriti põnevil. Mul lihtsalt ei ole ühtegi ideed, mis teha võiks. Inglismaal on 21 palju suurem ja tähtsam, kui 18. Ei tea miks, sest väljas käia ning alkoholi juua/osta saavad nad, kui 18 täis on.
Kuna õige päev on neljapäev, siis väga variante ei olegi. Tuleb mõnus õhtu Joshiga, juhul kui ma õhtul tööl ei ole. Nädalavahetuse ma võtsin vabaks, et siis kas meie kodus pidu teha või välja minna. Aga ma enam ei teagi kas ma sedagi teha tahan, sest Nicky läheb just sel nädalavahetusel Itaaliasse ja Joshi sõpradega oleks mul lihtsalt igav. Oleks Nicky ka meiega, siis ma kutsuks hea meelega Joshi sõbrad ka, sest ma ei peaks nendega koos olema.. aga kuna teda pole, siis ma ei taha teisi ka. Kõlab nii halvasti, nagu ta sõbrad oleksid mingid erilised tobud. Ei ole, lihtsalt ma ei tahaks enda sünnipäeva nendega pidada.
Korra mõtlesin, et võiks sel nädalavahetusel Joshiga siinsesse puhkekeskusesse minna. Seal on mega suur veepark ja ma olen juba ammu tahtnud minna. Iga kord on midagi vahele tulnud. Nüüd aga kui minu sünnipäevast räägime, siis Josh korrutab, et teeme mida iganes ma teha tahan.. See tundub kuidagi palju ahvatlevam, kui kuskil klubis joomine. Vaadake seda videot veepargist siit. Mul on juba praegu tunne, et enamus kohtadesse ma ilma Joshita minna ei julgeks.

No comments:

Post a Comment