Tuesday, November 11, 2014

Hello again!

Mu läpakas on nii aeglane, et ma pole seda juba kuid kasutanud ja telefoniga blogida mulle ei meeldi eriti, sest ma ei oska pilte lisada!? No igaljuhul, siin ma olen! Tööl ja koolis on kõik hästi, naljakas on mõelda, et ma nüüd juuksur olen? Noh..peaaegu. Õpetajad tahavad, et me harjuks selle mõttega ja nimetaks end juuksuriks. Lisaks tahan ära teha ripsmetehniku koolitust, et kooli kõrvalt natukene lisa teenida. Mul on vaja koguaeg tegutseda, sest see annab mulle energiat.
 Paar kuud tagasi võtsime endale tuhkrubeebi ja no ta on lihtsalt niiii armas! Alguses hammustas nii palju ja valusalt, et pidime kindaid kandma, kui katsusime teda. Nüüd ta pigem limpsib meid ja hammustamine on lihtsalt väike näksimine. Nimeks panime Lyla talle :).
 Joshil oli nädal tagasi sünnipäev, mis tähendab, et nüüd on aeg jõule oodata. Minul kolmandad jõulud kodust ära olles ja ilma oma pereta. Samas aga minu ja Joshi esimesed jõulud oma kodus, päris oma kuuse ja oma ehetega. Ma niiii ootan!
 Eestisse tuleme ilmselt alles juulis, jahimeeste kokkutulekuks. Järgmine on 35.juubeli kokkutulek seega peaks suht awesome tulema! :)
 Praegu kõik. Üritan see aasta ikka veel endast märku anda. Olge tublid!

No comments:

Post a Comment