Thursday, November 13, 2014

Chit-chat

Täna ma tööle ei läinud, sest mul on palavik ja nii-nii halb olla. Josh arvas, et ma peaks koju jääma, kuigi ise läks ka haigena tööle. Kohusetundlik mees mul.
Skypesin emmega ka täna ja isegi kui see oli vaid üks tund, ikka oli nii hea näha neid. Viimasel ajal olen kuidagi unustama hakanud kui väga mul vedanud on ja kui väga Josh minust hoolib ning kui palju ta minu jaoks teeks. Emme tuletas mulle seda jälle meelde. Meie plaanid Joshiga järgmiseks kaheks-kolmeks aastaks on nii põnevad ja head. Ma lihtsalt ei jaksa ära oodata, et kõik juba juhtuma hakkaks ja samas tundub nii uskumatu selliseid plaane teha. Millal ma suureks kasvasin? Millal ma nii tõsiselt tulevikule mõtlema hakkasin? Natukene hirmutab, aga samas kui tead, et tema ongi see..siis Sa lähed lihtsalt vooluga kaasa :).
Oleviku juurde tagasi tulles, siis Josh läks nüüd parima sõbraga baari ja mina hakkasin Katy Perry doki vaatama. Olen enne ka seda näinud, aga kuna tema ja Russell olid mu üks lemmikpaare, siis tahtsin neid veel koos näha. :) Ma ei suuda üldse keskenduda sellele hetkel, sest Lyla muudkui käib ja näksab mind. Tal on mingi imelik tuju täna. :D

No comments:

Post a Comment