Sunday, June 15, 2014

15/6

13 ja reede on minul alati hästi läinud. Nii ka seekord. Algas päev sellega, et Nicky helistas ja kutsus basseini äärde lebotama ja ujuma.  Sel päeval pidi mulle üks tähtis kõne ka tulema, ootasin terve päev, aga ei midagi.
Kui kuue ajal õhtul koju jõudsin, siis vaatasin enda e-maili ja nad olid mulle hoopis kirja saatnud. Teisipäeval alustan tööd ühes juuksurisalongis ja kaks nädalat hiljem istume maha ja vaatame minu kooli värki. Nemad maksaks kinni selle ja ma saaks veel palka ka. Super!
Siis nägin, et postiga oli minu esmane juhiluba ära tulnud. Helistasin kohe Joshile, et talle kõigest rääkida. Ta hakkas siis mind üllatuseni juhatama...leidsin uue roosa iPhone 5c. Appi kui õnnelik ma olin ja olen siiani. Ta hiljem veel ütles, et oli mitu korda üle küsinud, et kas ikka saadavad roosa. Nii armas mees mul!
Siis hakkasin end vaikselt korda sättima ja peale üheksat oli Nicky taksoga maja ees. Läksime välja kõike tähistama. Järgmine päev oli nii halb olla mul, aga lõpuks oli ikkagi vaja tegutsema hakata, sest käisime Kate ja Gregi juures grillimas ja Inglismaa-Itaalia mängu vaatamas.
Täna on siin isadepäev, seega läheme kõik Joshi ema juurde õhtusöögile.

No comments:

Post a Comment