Wednesday, June 11, 2014

11/6

Eelmine nädal käisin ühes salongis vestlusel ja homme lähen sinna proovipäevale. Hoidke mulle veelkord pöialt, sest see koht on amazing! Kui ma selle saan, siis olen tõesti õnnega koos ja see oleks vahelduseks tõeliselt hea. Joshil on mulle üllatus ka, kui saan selle, nii et hoidke mulle ka varbaid palun :)
Leidsime nädalavahetusel kaks piletit Tomorrowlandile, see on meie mõlema suur unistus! Kaks terve nädalavahetuse piletit 1000 naela. Josh oli juba nii ärevil, suhtles selle naisega, kes neid müüb ja oli valmis juba kohtumise kokku leppima, et raha anda ja piletid saada. Igaljuhul poisid ütlesid, et läheme järgmine aasta.
Pühapäeval käisime rannas kahe Joshi sõbraga. Päevitasime, jutustasime, näksisime ja jõime mõned siidrid. Lõpuks hakkas nii palav, et ma tahtsin vette minna. Poisid ütlesid, et vesi liiga külm ja mina ei tahtnud ka üksi minna. Läksime päevitama tagasi ja siis mingi hetk mina ikkagi tahtsin vette minna. Lained olid nii suured ja mõnusad. Vesi oli ka hea jahutav. Tahtsin teist korda ka veel minna, tirisin Joshi endaga kaasa. Ma reaalselt pidingi teda tirima, sest tal oli nii külm. Lõpuks õnneks üks suur laine pritsis ta märjaks, nii et tal ei jäänud muud üle.
Muud polegi teinud. Täna on näiteks täielik paanikahoog, sest ma ei leia enda märkmikku üles ja nüüd tundub nagu kõik vajalik oleks seal? Appi!

No comments:

Post a Comment