Sunday, March 30, 2014

Rutiin

Viimasel ajal on tunne, et olen koguaeg tööl, kuigi tegelikult on üsna lühikesed päevad. Lihtsalt need kuus-seitse tundi seal venivad ja venivad. Josh sundis mind end lõpuks kokku võtma ja hakkasin uut tööd otsima. Muutsin CV ära ja hetkel olen kolme kohta kandideerinud. Lihtsalt peab näkkama, sest sellest oleneb niiiiiii palju..
Sünnipäeva ootan ka juba nii väga. Lisaks peaks veel emmelt uus pakk saabuma Eestist ja siis on veel mingi 7-8 pakki saabumas. Väikeseid asju mulle ning Joshile. Josh tellis meile elutuppa riiulid ka lõpuks, seega seda ootan huviga! Ja mulle ta tellis täna kaks sünnipäevakinki. Mul nagu iga päev jõulud! Killuke rõõmu ning ootust igas päevas :)
Ahhaaa.. värvisin lõpuks oma juuksed tagasi mustaks! Mu juuksed on põhimõtteliselt terve elu musta värvi olnud, aga Austraalias tuli mingi hullus peale ja blondeerisin seitse korda!!!! Kohutav. Siis proovisin tumedamat punast. Kõik ütlesid, et ma tagasi mustaks värviks, sest see on minulik. Värvisin tagasi mustaks, siis jälle punaseks ja nüüd ikka must. Rohkem ei tohi midagi uut proovida, sest mu juuksed on üsna pahas seisus hetkel. Enne Austraaliat olid nii terved ja läikivad. Tahan tagasi neid.. :)
Midagi muud ei olegi. Vaatan ilmselt filmi ja siis magama, sest homme jälle tööl. Oo happy day!

No comments:

Post a Comment