Monday, March 10, 2014

Nädalavahetus

Reedel, ehk siis meie aastapäeval, me midagi suurt ei teinud. Josh oli kella kuueni tööl ja mina koristasin ning pesin pesu põhimõtteliselt terve päeva. Vahepeal jalutasin Joshi vanemate juurde, et kaks pakki kätte saada ning arsti juures käisin ka. Ühes pakis oli tumepunane matt huuleläige. See jääb peale nagu huulepulk ja on veekindel, ehk siis kuivab nii ära, et musitades, süües või juues midagi maha ei tule. See sai hoobilt minu lemmikuks ning tellisin kohe ka erkroosa! Ma mingi päev näitan teile sellest pilti ning kuidas peale jääb.
Igaljuhul, kõik see võttis mul umbes kaks tundi ja Josh jõudis suhteliselt kohe peale mind koju. Käisime ruttu poes ära ja siis hakkasin süüa tegema. Tegin täidetud paprikaid. Hakkliha, kirsstomatite, paprika sulajuustu ja tavalise juustuga...mmmmm, imemaitsvad! Peale õhtusööki lihtsalt vedelesime ja rääkisime meie aastast.
Laupäeval Josh läks hommikul tööle, mina lebotasin voodis päris kaua. Lõpuks käisin pesemas ja siis jõudis tema ka koju. Tegi end korda ja käisime veel poest läbi, et paar jooki võtta. Siis algas sõit Portsmouthi, et tätoveerima minna. Josh oli esimene. Ta on mul üleni tätoveeritud. Terve vasak käsi, natukene paremal käel, ülaselg, tagumikul on väikselt Austraalia kontuurjooned haha :D ja paar kuud tagasi alustas ta jala tegemisega, ka see tuleb üleni täis põlvest allapoole. Seda ta edasi tegemas käiski ja kui ma ta nägu vaatasin, siis vahepeal oli küll selline tunne, et mina ennast katsuda ei lase. No igaljuhul jõudis kätte minu kord, ma nii kartsin, aga kuna see kes mind tegi oli väga-väga kena poiss, siis ma ei saanud ju äpu olla. :D Tuli aga välja, et ma võtan seda palju vabamalt kui Josh. Nautisin täiega! Ja tulemusega olen ka nii rahul. Minu meelest on see nii ilus lause ja kirjastiil kaunis kuid samas seksikas.
Peale tätoveerimist pidime minema jalutama ja kuskile baari vms, aga kuna päeval oli hullult palav õues, siis mul polnud palju riideid seljas ning vahepeal oli väljas külmaks läinud, siis tahtsin koju minna. Leppisime kokku, et läheme mingi teine nädalavahetus. Enne kui koju tulime käisime veel ruttu poest ja McDonaldsist läbi, tegime pattu. Me pole üle mitme kuu käinud ja siis järsku tuli isu. Peale seda tahtsime vaid magama minna, aga meil oli juba inimestega kokku lepitud, et läheme välja. Lõpuks tuli välja, et kaks nendest juba magavad, aga üks oli siiski valmis minema. Tegime end korda ja leppisime kokku, et läheme vaid paariks joogiks. Minul tuli hull peotuju sisse, aga Josh tahtis koju, seega kell 11 saime juba tuttu.
Järgmine päev oli kuidagi raske ärgata, mis siis, et me palju ei joonud. Skypesime Joshi parima sõbraga, kes on ikka veel Austraalias ja siis sõime voodis hommikusööki. Mingi aeg päeval läksime J vanemate juurde, et rugbit vaadata. Inglismaa võitis, nii et saime rõõmsalt koju tulla. Ega midagi suurt ei teinudki peale seda. Mängisime oma mängu ja vaatasime filme. 
Täna on esmaspäev ja Josh tööl ei käinud. Käisime hoopis haiglas. Ta lõi mingi asjaga vastu sõrme, nii et see läks mõne sekundiga täitsa mustaks. Ta ei saa sõrme liigutada ja hullult valus pidi olema. Arstid arvavad, et luu on katki ja küün tuleb ka niikuinii pealt ära. Et verd alt kätte saada, siis torgati läbi küüne kaks nõela. Eriti rõve ja väga valus ka kindlasti. Aga ta on mul vapper! Järgmine esmaspäev läheb uuesti, eks siis näha ole mis teevad selle armsa sõrmekesega.
Täna sain ühe paki ka ja viis veel tulemas... mulle nii meeldib neid oodata :) aga midagi muud polegi, loodan, et teil oli tore nädalavahetus!


2 comments:

  1. Mul küll tätoveerija keelas 2 nädalat alkoholi tarbimise, st ainult puhast viina lubas juua :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tead ma ise ka mõtlesin sellele, aga Josh ei öelnud midagi ja no ta mul täitsa ära tätoveeritud. Usaldasin teda seekord :D Tundub, et läks õnneks, sest mul paraneb täitsa ilusti. :)

      Delete