Friday, March 21, 2014

Heal lapsel mitu nime

Lähedased loomulikult oskavad siin minu nime öelda. Noh inglise aktsendiga, aga siiski kõlab enam-vähem nagu peaks. Minu kliendid aga väänavad keelt nii et hirmus. Ja kusjuures, kui ma neid parandan, siis hakkavad veel vastu ka vaidlema mulle. See on umbes nii iga päev :
Klient: ''Mis Su nimi on?''
Mina: ''Triin''
Klient: ''Thriina? Trinn? Tliin? Tiin?''
Mina: ''Ei, see on Triiiiiiin''
Klient: ''Noh, ma ju ütlesingi Thriina''
Mina: ''Aga see pole THRIINA, see on TRIIIIIIIIIN!!!!!''
Klient: ''Jah, Thriina''

Alguses oli naljakas. Nüüd on kopp ees! Nad vaidlevad mulle vastu, siis arutlevad üksteisega, vaidlevad üksteisele vastu.. mina lihtsalt löön käega ja jalutan minema. Vahel kui küsitakse nime, siis ma lihtsalt ei vasta sellele ja hakkan millestki muust rääkima.
Ma saan aru, et nende jaoks on R raske, aga no tule taevas appi! Ära siis vähemalt mulle vastu vaidle. Ma arvan, et ma tean ikka ise paremini mis mu nimi on.
Noortega on kõik okei ja nad enamasti saavad aru mu nimest, aga vanad... lihtsalt kohutav. Nad nagu ei suuda aksepteerida, et nad ei oska seda nime öelda ja siis panevad mulle uusi nimesid ning kui ma ütlen, et ei see pole õige, siis teevad mulle nägusid.
Osad on läinud lihtsamat teedpidi ning ütlevad ''Estonia'' või ''Miss Estonia''. Nii et ma olen ikka päris hea laps siin Inglismaal.

No comments:

Post a Comment