Thursday, February 27, 2014

Meie esimene sõbrapäev koos

Sõbrapäeva võttis Josh töölt vabaks, mina aga pidin hommikul neljaks tunniks minema. Peale tööd käisin ruttu poest läbi, et talle kink, kaart ja tort osta. Ma armastan kui väga siin inimesed kaartidest lugu peavad. Näiteks jõulude ajal said ta vanemad vähemalt 50 kaarti ja isegi meie saime umbes 10. See selleks.. kaardi ja tordi leidsin, siis oli vaja mul minna lõhnapoodi. Teadsin kindlalt, et tahan Marc Jacobs-Bang'i, sest seda ta kasutas siis, kui me tuttavaks saime. Nüüd ta kasutab sellest ajast saadik minu kingitud Versace lõhna, teate küll see helesinises pudelis. Ma ei tea ühtegi inimest kellele see ei meeldiks. Kaldusin jälle teemast kõrvale.. seda lõhna, mis ma otsisin, ei olnud kolmes lõhnapoes! Ma olin siis suht endast väljas, et mida ma nüüd teen, mis ma ostan talle. Nuusutasin vist absoluutselt kõik lõhnad läbi ja siis jäin pidama uuel Calvin Klein-Red edition'il. Meeldis, seega ostsin ära ja lihtsalt jäin lootma, et talle ka meeldib. Kui koju hakkasin jalutama, siis Josh saatis sõnumi, et ta poes hetkel ja kui kuskil näeb mind, siis võtab peale. Ma hakkasin juba maja juurde jõudma ning saatsin vastu, et pole hullu, olen juba kodus. Keerasin ukse lukust lahti, aga kett oli ikka ees. Mõtlesin, et mis asja, kas Josh ronis aknast välja või!? Oli täitsa toas olemas, aga ütles, et ma veel ootaks. Väike pätt valetas mulle, et ikka poes on. Tegelikult asjatas kodus.
Kui ta lõpuks ukse lahti tegi, siis hoidis pikka punast roosi käes ja oli üldse nii armas mul. Magamistoas ootas mind voodil kõige armsam südamekujuline roosa ning pehme padi, ka selle kõrval oli pikk punane roos. Kaart mille ta kinkis on nagu erinevate kinkekaartidega vms, kõik tema poolt allkirjastatud. Näiteks ''Terve nädalavahetus magamistoast lahkumata'', ''Lõõgastav massaaž'', ''Suudlemisrekord'' jne-jne. Minu arvates väga vahva!
Vannitoas ootas mind kuum vahune vann ning küünlad põlemas.. ja samal ajal kui ta mind sinna ligunema saatis, hakkas ta ise meile õhtusööki tegema. Lisaks oli ta meile filmi ostnud, et peale õhtusööki seda kaisus vaadata. Mina jäin kõigega väga rahule. Selline armas ning parajalt romantiline sõbrapäev.



No comments:

Post a Comment