Tuesday, June 3, 2014

Yummy, yummy in my tummy..

Kui ma teen õhtusöögiks midagi, mis mulle endale hullult meeldib, siis ma lihtsalt ei suuda õhtut ära oodata, et Josh juba kodupoole teel oleks. Sama on täna.. ma käisin juba hommikul 10 ajal poes ära, et hiljem kiireks ei läheks. Peale seda jõudsin veel tööd otsida, terve kodu ära koristada, pesu pesta. Kui lõpuks maha istusin ja kella vaatasin, siis oli see ikka veel kaks??? Miks? Ma ju tahan kokkama hakata.. Kannatasin umbes tunnikese ja siis hakkasin ettevalmistusi tegema. See oli viga, sest nüüd lõhnab terve korter sibula järgi. Mis siis, et kõik aknad lahti on ja lõhnaküünlad põlevad. Ohh mind küll, eksole? No igaljuhul, pruunistasin sibula ära ja siis riivisin juustu kausi sisse valmis. Vahepeal tegin mingeid teisi asju ja siis vaatasin jälle kella, pool viis. Nonii.. pöidlad pihku ja helistasin Joshile, lootuses, et ta täna jõusaali ei lähe ja, et saan süüa tegema hakata, sest tavaliselt jõuab ta nii umbes pool kuus-kuus. Selgus, et ta jõuab alles pool kaheksa vms, sest ta läheb kohe kindlasti jõusaali. Eile jäi ju käimata. Eks ma siis ootan veel paar tundi, enne kui midagi tegema saan hakata. Teen lasanjet muidu täna! Mmm.. suu on juba vett täis:)

No comments:

Post a Comment