Thursday, February 27, 2014

Ebay kiusab

Mõned kuud tagasi avastasin enda jaoks Ebay. Nüüdseks olen päris palju asju sealt tellinud, enamasti küll aksessuaare ja selliseid väiksemaid vidinaid. Kõik on siiani korras olnud, pole ühtegi probleemi esinenud. Nüüd viimased asjad on saadetud Joshi vanemate juurde, sest mu pangakaart oli sellel aadressil. Käisin eile pangas, et aadress ära muuta, sest ma tahaks, et asjad ikka minu koju tuleksid. Muutsin siis Ebays ka aadressi ära ja nüüd olen proovinud neli korda midagi tellida. Iga kord võtab Ebay minu kontolt £1 ja siis ütleb, et selle kaardiga ei ole võimalik proovida. Eile üritasin kolm korda, iga kord kadus £1 ja ütles, et ei saa. Täna helistasin sinna, nemad ütlesid, et pole sellest probleemist varem kuulnudki ja et üritavad asja lahendada ning helistavad mulle siis tagasi... oh well. Kell on pool üksteist öösel ja siiani ei miskit. Vaatasin pangakontot, sinna oli sellest kolmest naelast kaks tagasi tulnud. Täiesti lambist. Mõtlesin, et ohh äkki nüüd töötab. Proovisin uuesti tellida, jälle sama jama. Kaotan lihtsalt £1 ja ütleb, et ei saa seda kaarti kasutada!?
Ma ei tea mis peale hakata, sest ma tahaks homme maaaaaailma kõige armsamat käekotti tellida ja kui see nii jaurab, siis ma olen ikka päris kurb.
Kui kellelgi selline jama olnud on, siis võib mulle ka öelda mis värk on. Ma tahaks siiski oma käekotikest tellida.

No comments:

Post a Comment